Nachtje niet geslapen en de terugreis!

30 september 2016 - Krakau, Polen

De 5 andere meiden waren dus naar de jongenskamer. Ze wisten dat 2 vriendinnen en ik wilden proberen te slapen.

Een paar jongens kwamen samen met een paar meiden rennend de kamer binnen, ze gingen zingen, bliezen op hun mondharmonica's en renden weer weg en dat 3 keer in 15 minuten. Na de derde keer zochten we de sleutel en sloten ze voor een half uurtje buiten. Ja het enigste wat ze in de kamer deden was ons wakker houden/maken.

Om 1:00 uur deden we weer de deur open. Ze kwamen binnen en zeiden niks tegen ons. Wij moesten keihard lachen toen ze zeiden dat ze het raar vonden dat we hun buiten hadden gesloten.

Na niet geslapen te hebben stond de wekker om 3:00 uur. We moesten 4:15 uur beneden klaar staan met alle spullen. Ik had die dag erg veel buikpijn van te weinig slaap.

We moesten weer dezelfde 45 minuten lopen naar het winkelcentrum als die dag ervoor, maar dan met mijn til-en-sleep koffer van 18 kilo. We hadden ook nog haast, want onze bus vertrok om 5:00 uur.

Eenmaal aangekomen bij het winkelcentrum, konden we het busstation niet vinden waar onze busjes stonden. We kwamen nog wel op tijd, maar iedereen was moe.

We gingen inchecken, boarden en het vliegtuig in. Alles ging deze keer goed. Na een vlucht van anderhalf uur namen we afscheid en konden we anderhalf uur in de auto zitten terug naar huis.

Thuis kon ik merken dat ik te weinig geslapen had. Ik heb die middag en die nacht uiteindelijk 15 uur geslapen!

Alles bij elkaar vond ik de stedenreis SUPER!