Laatste dag!

29 september 2016 - Krakau, Polen

We konden vandaag uitslapen tot 8:00 uur. Om 10:00 uur gingen we in het winkelcentrum shoppen. We gingen lopend naar het winkelcentrum, dat was ongeveer 45 minuten lopen. In het winkelcentrum hadden we anderhalf uur om te shoppen. Ik heb alleen wat voor mijn zusje gekocht. Na anderhalf uur shoppen, moesten we weer verzamelen. Op de verzamelplaats aten we onze lunch op.

Toen iedereen klaar was, gingen we met de tram richting Schindler's fabriek. Vanaf de halte was het nog maar 5 minuutjes lopen. Daar moesten we nog even wachten voordat we naar binnen mochten.

We gingen met een gids het museum doorlopen. Het was wel jammer dat we er snel doorheen liepen dus achteraf mochten we nog een keer om nog alles goed te bekijken. Je kon daar ook stempels laten zetten, bijna iedereen wilde alle stempels dus ook daarvoor liepen we terug.

Na Schindler's fabriek gingen we weer met de tram terug naar het winkelcentrum. Na 45 minuutjes waren we ook terug in de stad. We kregen weer een kaart mee voor naar het privé restaurant, want we kregen vrije tijd.

Na anderhalf uur in de stad rondgelopen te hebben, liepen 2 vriendinnen en ik naar het restaurant. Het is ons gelukt om aan de andere kant van het park te staan dan waar het restaurant is. We moesten dus in 10 minuten naar het restaurant zien te komen. Wij hebben er 30 minuten van gemaakt. We waren dus 20 minuten te laat gekomen.

Als voorgerecht had ik weer dumplins, als hoofdgerecht had ik gebakken varken en gebakken aardappels en als nagerecht had ik chocoladecake. Het eten was heel lekker!

Om 21:30 uur gingen we weer terug naar het hostel. Toen hadden we tijd om onze koffers in te pakken. Om 0:15 uur gingen 2 vriendinnen en ik op bed liggen. De andere 5 meiden waren in een andere kamer.

Of we nog hebben geslapen, staat in mijn volgende verhaal!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl